Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Wspomnienia z zimowiska 2017

Po raz kolejny uczniowie naszej szkoły pierwsze dni ferii zimowych spędzili poza miejscem zamieszkania. Miejscem odpoczynku i zimowej rekreacji był w tym roku Dom Wczasów Dziecięcych w Porębie Wielkiej, usytuowany u podnóża Gorców w otulinie Gorczańskiego Parku Narodowego.
Pogoda w tym roku była naprawdę zimowa, na brak śniegu nie mogliśmy narzekać, więc mogliśmy uprawiać sporty zimowe: łyżwy, narty biegowe czy ślizgi oraz ciekawie i atrakcyjnie wykorzystać czas spędzony poza domem. A atrakcji naprawdę nie brakowało. W ramach turnusu wyjechaliśmy na wycieczkę do Zakopanego, gdzie zwiedziliśmy Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach, Muzeum Przyrodnicze Tatrzańskiego Parku Narodowego, oglądaliśmy skocznię narciarską, podziwialiśmy lodowy zamek usytuowany u podnóża skoczni. Uczestniczyliśmy w różnych zajęciach sportowo–rekreacyjnych, muzycznych, plastycznych i wielu innych organizowanych przez wychowawców DWD. Wspólne zabawy, rozgrywki sportowe i konkursy były okazją do integracji zespołów dziecięcych oraz okazją do aktywnego spędzania czasu poza domem.
Na ostatnim, pożegnalnym apelu otrzymaliśmy dyplomy i drobne upominki, a pobyt spędzony tutaj będziemy długo i mile wspominać, mimo, że wielu z nas uczestniczyło w tej formie wypoczynku od początku swojej edukacji w „Czwórce”. Najmłodszym i tym, którzy byli po raz pierwszy gratulujemy samodzielności i wyjazdu bez telefonu komórkowego. Jak zawsze podczas takich wyjazdów było ciekawie, wesoło i bezpiecznie. Wszyscy wróciliśmy zadowoleni i uśmiechnięci, z bagażem wielu wrażeń.
Z niecierpliwością czekamy na następny w czasie nadchodzących wakacji.