Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Informacja dla rodziców uczniów klas I

Szanowni Rodzice przyszłych pierwszoklasistów.

Tradycją naszej szkoły była organizacja w czerwcu każdego roku szkolnego spotkania z rodzicami dzieci, które od września dołączą do grona społeczności „Czwórki”. W tym roku szkolnym, w związku z brakiem możliwości zorganizowania zebrania ogólnego, postanowiliśmy przekazać Państwu pewne istotne informacje za pośrednictwem szkolnej strony internetowej, a termin spotkania przesunąć na ostatni poniedziałek sierpnia tj. 30.08.2021r. na godzinę 17.00.

  1. Organizacja klas pierwszych:

Obowiązkowe zajęcia w SP4 zaczynają się od 8 rano i najdłużej trwają do 15.30.

- do klasy I zapisanych zostało 32 uczniów, którzy uczyć się będą w 2 klasach na dwie zmiany (po I semestrze zamiana zmian)

I zmiana od 8 do 12.30 możliwe do 13.30

II zmiana od 9.50 do 14.30 możliwe do 15.30

Chcąc zapewnić przyszłym pierwszakom odpowiednią opiekę i specjalistyczną pomoc psychologiczno-pedagogiczną uprzejmie prosi się rodziców o dostarczenie do szkoły ewentualnie posiadanej przez dziecko opinii lub orzeczenia PPPP. Jeżeli dziecko jest dopiero w trakcie badań pedagogicznych i psychologicznych to prosimy o takową informację z zaznaczeniem pod jakim kątem prowadzona jest jego diagnostyka – tel. 32 215 31 03 lub mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Należy także dostarczyć do szkoły – kartę gotowości dziecka z przedszkola.

Dokumenty te można dostarczyć przy zachowaniu reżimu sanitarnego (maseczka i rękawiczki) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy szkoły tj. od 8 do 15 w terminie do 25.06.2021 r. W okresie wakacji sekretariat szkoły czynny będzie od 8 do 12.

Prosi się wszystkich rodziców o kontakt z sekretariatem szkoły w celu sprawdzenia, czy nie ma jakiś braków w złożonej dokumentacji. W razie ich pojawienia się konieczne jest natychmiastowe ich uzupełnienie.

2. Kryteria podziału klas:

- równy podział klas, tak pod względem liczebności, jak i w miarę możliwości płci;

- uczęszczanie do szkoły do klasy II lub III rodzeństwa – taka sama zmiana;

- przechodzenie do szkoły z jednego przedszkola.

Ewentualne informacje na temat preferowanej klasy prosimy zgłaszać w sekretariacie szkoły do 25.06.2021 r. Brak złożonych informacji od rodziców będzie traktowany jako brak próśb. Jednocześnie informujemy, że nie wszystkie prośby rodziców mogą być uwzględnione ze względów wymogów organizacyjnych.

Listy klas zostaną opracowane i umieszczone na stronie szkoły 25.08.2021 r.

3. Najważniejsze informacje:

PODRĘCZNIKI - Uczniowie będą korzystali z bezpłatnego podręcznika oraz ćwiczeń, które zostaną im wypożyczone na cały rok szkolny. Dotyczy to również książek do nauki języka angielskiego. Uczniowie otrzymają zestawy podręczników na początku września. Na koniec roku szkolnego podręczniki będą musieli zwrócić z powrotem do szkoły. W razie ich zagubienia lub zniszczenia rodzice będą zobowiązani do pokrycia ich kosztu. Wyjątek stanowi podręcznik do nauki religii, który po zapłaceniu należnej kwoty przez rodziców stanie się własnością ucznia.

WYPRAWKA SZKOLNA - Rodzice proszeni są o przygotowanie materiałów i przyborów szkolnych tzw. wyprawki.

  • Zeszyt 16-kartkowy w linie (najlepiej, aby był to zeszyt z liniami kolorowymi) do edukacji polonistycznej.
  • Zeszyt 16-kartkowy w kratkę do edukacji matematycznej.
  • Zeszyt 16-kartkowy w kratkę do języka angielskiego.
  • Teczka na gumkę format A-4 do kart pracy.
  • Piórnik: 2 ołówki HB — średnio twarde w trójkątnej oprawie, kredki ołówkowe, gumka, temperówka z pojemniczkiem, nożyczki z zaokrąglonymi czubkami, linijka 10 cm.
  • Blok rysunkowy biały – 1 szt.
  • Blok rysunkowy kolorowy – 1 szt.
  • Papier kolorowy – 1 szt.
  • Blok techniczny biały – 1 szt.
  • Blok techniczny kolorowy – 1 szt.
  • Pastele olejne 12 szt.
  • Farby plakatowe
  • Pędzel – 1 szt.
  • Kubek – 1 szt.
  • Plastelina
  • Klej w sztyfcie – 1 szt.
  • Taśma klejąca
  • Bibuła: czerwona, zielona, biała, żółta, niebieska
  • Ręczniki papierowe - 2 szt.
  • Chusteczki higieniczne - 2 duże paczki (w pudełku)
  • Śniadaniówka i bidon na picie
  • Worek z butami do chodzenia po szkole
  • Worek ze strojem na lekcję wychowania fizycznego (biała koszulka, granatowe spodenki lub getry, białe skarpetki, buty wiązane z białą podeszwą — mogą być te same co do chodzenia po szkole)
  • W szkole będzie dziecko obowiązywał również strój galowy, na różne szkolne uroczystości i święta państwowe składający się z białej koszuli i ciemnych spodni dla chłopców oraz z białej bluzki i ciemnej spódniczki dla dziewczynek.

Każde dziecko będzie miało w klasie swoją szufladę na te przybory szkolne. Bardzo jednak prosimy, aby te rzeczy dziecku podpisać.

ŚWIETLICA – W szkole formę opiekuńczo-wychowawczą przed zajęciami i po nich pełni świetlica szkolna. Świetlica jest czynna w godz. 7.00-16.00. Warunkiem przyjęcia dziecka na świetlicę jest zgłoszeniu i wypełnienie odpowiedniej dokumentacji. Zapisy prowadzone będą na spotkaniu rodziców w dniu 30.08.2021 r. Pierwszeństwo przyjęcia będą mieć dzieci, których rodzice pracują zawodowo.

28 Mar
Wiosenna przerwa świąteczna
Data 28.03.2024 21:00 - 02.04.2024

facebook